fredagskväll

Jag sitter ensam kvar på det stora Skistar-kontoret nere i byn, författandes affischer, reklam och scheman inför nästa veckas event. Tar en paus för att skriva lite här i stället. Får i alla fall mycket gjort, jag är avgjort en kvällsmänniska. sover liite längre på morgonen, men tar upp jobbanteckningarna ur väskan redan innan jag dragit bort täcket. Jobb jobb jobb, kretsar mina tankar kring nu. Jag har tusen och en saker att göra nu, men det känns ändå lugnare nu, när jag ringt en massa samtal, och fått en massa gjort. Snäll som jag är ställer jag upp på, kanske lite för mycket, saker hela tiden. Men nu jävlar, nu blir det saker gjorda. Nu tror jag att jag blev inlåst? Var jag inte sist?

"Men My, varför sitter du här? Ska du inte också ner till Parkvillan, och dricka öl som alla de andra säsongarna, du med?"
"Men jag trivs bättre här, där jag har det lugnt och skönt, och jag kan skriva på mina affischer.."


Kommentarer
Postat av: Bobo

Hallå där. Det där citatet får definitivt inte missbrukas! ;o)

2011-01-07 @ 17:45:48
Postat av: Mimmi

Bra skrivet!

Imponerad över dig..

Åres egna lilla Ferdinand <3

2011-01-08 @ 14:51:19
URL: http://www.aventyrenso.se
Postat av: Mimmi

Kan du inte också lägga in lite länkar här till dina aktiviteter och så? Vore kul och lättare att följa :)

2011-01-11 @ 12:23:54
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0