Farliga människor på Torpet..

Nu! Nu, nu är jag färdigjobbad för idag! Jäätteskönt :))

Igår var det maskerad. Vi firade att Cilla kommit in på Polishögskolan med TjuvochPolis-maskerad, riktigt skojj!


Taliban-Elin, Sheriff-Pernilla och min kumpan från Björnligan, Cissi!


SuperläskigaJulia, Kumpan-Pilly, Arga-Linnea och Fångade Simone


De duktiga poliserna har fångat Wille, som ju alla vet var med i Point Break

Idag har jag gjort brunch åt/ätit med Anna och Pilly, planerat, ansiktsmålat x antal barn, hämtat grejer på kullen,
skrivit alla rätt på skoterprovet, handlat mat och lagat laxpasta, lagt schema för nästa veckas personal och städat. Nu vill jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0