Får inte till det ikväll...

Jag hade först tänkt skriva ett långt inlägg om hur duktig jag varit idag. Sen somnade jag på soffan.
Sen började jag skriva. Men sen försvann allt..
Här är i alla fall ett par filmer, som visar vad jag, Sara, Lisa och Jesper gjorde idag medan vi väntade på de sista anmälningarna till vår tävling. Mycket nöje!



Efter tävlingarna hade jag möte med Andreas och Michaela från Blick/Telia, om event där de kunde vara med, mycket kul!

Sen stannade jag i Björnen, eftersom att jag hade skoterutbildning 17.30.. (Jag har förarbevis för skoter, men hade förrän ikväll aldrig kört skoter själv.) Vi gick igenom skoter, körde runt med lite övningar, sen åkte vi upp på förberget..(Några jönsar hade knatat upp i liftspåret, och åkte pulka ner. Hur smart det var kan man ju diskutera...)Så här såg utsikten ut därifrån:


Mellan varven, och efter skoterutbildningen, fixade jag mina skidor. Richard Öqvist från Rödkullens Skidskola var i Björnen och hjälpte mig med lite tips, och så fick jag låna några av hans grejer. (Men jag fick ändå nytta av min nya verktygslåda och mina nya vallagrejer :))



Här bjuder jag er på en närbild av mitt pekfinger, samt lite avslip från mina skidor. Nu är de sjukt vassa och sjukt snabba. Kommer åka så grymt bra på skidorna nu. Den här fixen hade de behövt för ett tag sen, men, bättre  sent än aldrig! Kan tillägga att det här var en bråkdel av allt jag slipade av...

Gissa när den här bilden är tagen, och vad den föreställer?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahaha!!!

UNDERBART inlägg gumman :)))

Kul att se och läsa min lilla knasboll ;)

vet inte om du kan läsa mina kommentaren ens? De publiceras i alla fall aldrig?

Konstigt, eftersom du nu har ändrat inställningarna??

Du kanske ska kolla med Blogger vad det är som händer?

Puss & kram & sov gott <3

2011-01-19 @ 01:08:37
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0