Tjejer, det ser mörkt ut

Ikväll hänger jag i lobbyn på Holiday Club. Lång historia kort, roomie skulle ha dinner party hemma och jag är nu inte i vägen.

Det här är inte kvällen man ska gå ut för att ragga i Åre, har jag nu lärt mig. Jag har sett hur många killar som helst komma in genom svängdörrarna, och gå uppför trappan till Sports bar, där man verkar sända en väldigt spännande match. Jag som har noll koll på allt vad bollsporter heter, ska inte ens försöka gissa.
Men jag skulle också kunna tro att de visar hårdporr, med kommentaror-och-publik-jubel-ljud i bakgrunden, för alla killar som går uppför trappen, kikar sig oroligt över axeln, som om flickvännerna skulle se dom. Eller så är det någon hemlig herrklubb där uppe nu, för många kollar inte utan står vid räcket och chillar..Hmm...Ska jag våga mig dit och ta reda på det?




Nej jag är för lat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0