Spännande rubrik

Igår körde vi Beer Pong i Björnen. Skulle väll varit Hyran mot Skidskolan, men det blandades friskt och det var bra! Sjukt skojj, inte min starkaste tävlingsgren dock. Kan inte pricka och inte ta lyra, så det blev ganska snabbt klart för mig att jag inte skulle vinna. Jag tävlade med Emelie. Jag skulle varit med Linnea (Team Blondinerna) men hon blev sjuk, lixom Sara från Team Supertight Ass, så jag och Emelie blev team Blondinerna med Supertight Ass....Men som sagt, vi gjorde inte så bra i från oss....Jag är inte bra på att dricka alkohol med kolsyra i. Inget gott...Men kul var det, vissa var riktigt duktiga. Massa konstiga regler som jag inte orkar skriva ner :P
Efteråt åkte jag hem och sov. Skönt skönt!



BeerPong i Björnen..


Idag har vi haft tävling och Barn-Afterski. Fantastiskt väder, om än lite kallt. -2 sa termometern utanför fönstret, men det var nog nedåt -10 i Björnen. Men vi var inte ute så länge så det gick bra.. Sol sol sol dock! Kändes som April när jag gick till bilen.. Så här såg det ut:



Efter jobbet åkte jag till Åre Skidsport och köpte en hjälmkamera... Ska bli kul att testa! Återigen, Tack pappa för bidraget! Pappa har förresten skickat ett vykort där det står:
"Myran i Åre
83013 Åre" som kommit fram. Lite underligt kanske?

Ikväll var jag hos Helena Engelbrecht och spånade idéer inför tisdagens personalfest. Raggarfest på Tott. Inte min starkaste genre, men vi fick några bra idéer tror jag! Ska bli kul!! Skistar är smarta som lägger festen på samma dag som alla säsongare får lön på också... :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0