idag..

..har varit en bra dag. Grymt rolig kväll framförallt, med förfest på Kläppen, sen till bygget för att se Daniel Adams-Ray. Väldigt skojj, även om jag inte lyssnat in mig på låtarna så mycket..Ikväll var många ute också, det var grymt kul!

Jag är väldigt glad för kvällen, men när jag kom hem, gick jag in på facebook. Det första jag ser är Fias bild. Det har gått över två månader nu, men det känns fortfarande så overkligt. Det är med tårar i ögonen jag tänker på att hon inte kommer hit i vår, som hon hoppades så mycket på..Att hon aldrig kommer tillbaka.

Det är så orättvist! jobbigt...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hur är det att vara volontär på världscupen då?

Vore kul att få en rapport och lite bilder "from behind the scene" Tror jag såg dig hasa idag :) Var det ni som åkte direkt efter att åkarna startat? I ganska hög fart? Såg folk i röda jackor och en med blå. Den blåa kanske var du?

Puss!

2011-02-26 @ 13:22:17
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0