En rolig dag på jobbet!

Jag har haft en riktigt bra dag idag! Fått mycket gjort, och jag tror vi fick till en jäkligt rolig dag för alla barn i Björnen.



Jag, taggad inför att gå till jobbet, i nya jobbkläder. ( Har nytt ställ, likadana byxor som jackan :))




Jag agerar fotograf och kommentator samtidigt idag på avslutningen..





Numera kör vi denna coola dans, som Cissi och Pilly lärt mig sen de kom hem från Australien.
Jag var inte med för jag ville få det på film. Dessvärre är ljudet inte det bästa, men dansen är fantastisk!



Väldigt mycket folk på Skidskoleavslutning



Så här stolt blir man när man går i skidskola / Har duktiga barn i skidskolan!


Skidskola är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0