Bildkavalkad

Hej på er!
Igår hölls Skistar årliga personalfest på Tott Hotell, tema Raggarfest.
Istället för en massa text får ni här lite bilder. Mycket roligare så!

Jag, sjukt taggad inför kvällen


Babes från Duved, behövs förklaring?


Mina söta roomies, Cissi och Pillu är glada!


Raggningsrepliker, Maria och Lisa


Malin var sjukt glad hela kvällen!


Elin inspirerades av Grease


Superäkta tatueringar såg vi många av denna kväll..


Raggarfest, sjukt sexigt tema!


Sen var det danstävling och Malin och praktikanten från SCOTT(nån som vet vad han heter) vann!
(Jag tror för övrigt att jag och Fredrik vunnit, om det inte var så jävla trångt på just den delen av dansgolvet som vi befann oss) Malin och hennes pj var i alla fall sjukt duktiga, väldigt skojj att se på!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jonas heter han! :)

2011-02-16 @ 20:34:47
Postat av: Myran

Tack du anonyme!

2011-02-16 @ 20:42:59
Postat av: Maya

coolt!

hemma oss mig behöver vi dock inte temakvällar för att spana in raggare.. Hela Ed kryllar av dem...

Men sjukt snygga är ni i alla fall :D

2011-02-16 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0