Update

Det har varit en lång och rolig vecka. I torsdags var det ju intro på Tott, sen var jag och tränade med Robin. 
I fredags var vi några stycken uppe i Rödkullen och fick information och läste på oss om kvällseventen som vi kommer köra i år, en kvällsguidning där man följer Skistars nya ljusdesigns-slinga från WM8-an ner till byn..Kommer bli coolt! På kvällen hade tjejerna några våningar ner en liten tillställning med lite folk, mycket trevligt!
Igår slappade jag, hängde med Simone, Jossan, Sofia och Frida till Chokladfabriken, dock var det enda jag fick med mig därifrån det nya nymret av Magasin Åre.
Jag bakade och glaserade sen pepparkakor
och på kvällen var jag nere hos Rebecca på middag, tillsammans med Hanna. Vi hade hur trevligt som helst och sedan blidde det sig så att vi åkte till Tott där vi fortsatte att ha kul :)
Hannas katter gillade mina vantar....
Mysigt och små-snöigt utanför Tott på vägen hem.. :)
Nu ska jag strax bege mig ut i backen tror jag :) Ska bara undersöka vilken jacka jag kommer behöva idag...
En kall dag såg det ut att ligga två lock över byn. Inversion som det så fint heter.. Men här verkar det vara två lager av kyla/värme...



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vems är katterna?

2011-12-18 @ 13:32:59
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/
Postat av: Kapten Nemo

Får ni ha husdjur i Åre i År?

Då kanske Busan kan flytta upp?

2011-12-18 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0