Tillbaka!

Nu är jag äntligen tillbaka i Åre! Sitter i soffan och tittar på Godmorgon Åre.. Och ut genom fönstret såklart :)


Det tog sin lilla tid att komma upp. Efter avsked av familj och vänner, kom jag iväg 13.20.. Upp till Sundsvall var det årets regnfall vilket fick alla att åka i 80, efter Sundsvalll började det snöa, vilket höll i sig till Undersåker, ca 1 mil från Åre.. Det blev ju inte fartrekord upp, resan tog 9 timmar :)) Jag fick bromsa för en elefant-stor älg, annars var resan tämligen odramatisk :)

Efter att nyckeln var hämtad, svängde jag in på Parkvillan, där Calle och gänget renoverat jättefint :) Där träffade jag Calle och Björn såklart, Per, Hanna - som idag öppnar Skistar Shop på Cooperhill, Therese och Lisa, Anna och Rebecca.. Det kände bra att komma upp och se gamla, kära ansikten :))

Tack förresten Adde, Sofie, Peter, Pilly, Anna, Juni, Sofia, Tobbe, Emelie, Toffe, Christian, Johan, Johanna, Katrin, Jessica, Dennis, Bobo, Annika, Patrik, Elvis och familjen för att ni vinkade av mig :) Det gjorde avfärden lite lättare :))

Nu ska jag äta upp min frukost och bege mig till backen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0