Update

Igår var vi ett stort gäng som gick på Wallman´s, Dippans Dinnershow. Det var 5:e gången gillt för mig i år, lika bra som vanligt. Men nu sätter jag nog stopp, från och med nu blir det bara deras afterski :))


Cissi och Pilly tog ett bra initiativ, och bjöd in en massa folk till oss innan vi gick till Dippan.

På Dippan såg vi till att fira Adam och Emil som tagit Svensk Skidlärar/Snowboardlärar-examen i år.
Vi firade även Sofias, Elins och Ciccis födelsedagar.

En mycket trevlig kväll på Wallmans som sagt, tack bordsherre Erik Larsén för en trevlig afton!


Erik, söndagen innan vi började Skidlärarlinjen i augusti 2008


Sedan drog vi till bygget och skakade våra lurviga! Grym kväll, hade hur kul som helst! Träffade Sandra, som jag träffade under intron med event-gänget, då hon går eventutbildningen på Campus Åre. Vi umgicks mycket i början av säsongen, men sen vart det mycket plugg, jobb och hemresor, så det var kul att träffa henne igen!

Hade också en väldigt trevlig promenad hem, med Hanna och Calle, där Calle och jag fann varandra igen över härliga minnen... Mycket skojj!

Jobb idag, lite tävling, lite barn after-ski.


Jag på jobbet igår. Idag var det dock nästan-sol, så det vart öppen tröja och underställ idag!



Snygg-Sara jobbar familjevecka med mig nu...

Efter jobbet vart det till att åka hem och mysa i soffan, innan tvätt-tid, och sedan gick vi in till Adam och Elin, då Elin fyller år idag!!!! :)))


Elin öppnar paket i solnedgången


Killer är på besök från Hemsedal! Detta är hans foto-poose...


Gustav och Gustaf är glada över att få träffas igen :)))


Jag, Pernilla och Cecilia har delat sovrum i 4 månader = Roomies!


Adam, Pilly, Killer och Gurkan gick i min klass på Skidlärarlinjen. Påg är också här och hälsar på, men han fastande dessvärre inte på kort. Nencia, Malin, Erik är också kvar i Åre. Gud, förlåt mig nu om jag glömt någon..Hur som haver så är vi fortfarande ett gäng! Resten är utspridda i Norge, Sverige, Canada och div andra länder...:)))

Nu sitter jag och väntar på att mina kläder ska torka nere i tvättstugan, sen är det dags att gå och lägga sig. I morgon måste jag vara pigg, för då kommer Anna hit. Anna är den kompis jag kännt längst. Vi började på dagis tillsammans när vi var typ 2-3 år gamla!


Annapanna och jag för länge sen, på en afterski nära dig!


Anna, Jag och en massa andra girls, när vi kammat till oss lite...

Nu ska jag kolla tvätten tror jag!
Natti :*


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Natti hjärtat!

Jag har försökt ringa dig flera gånger men vi har haft svårt att få tag i varandra. Slå en pling om du är vaken nu! Pussochkramochenmassakärlek!!

2011-04-13 @ 23:23:47
URL: http://www.aventyrenso.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0