Nytt hopp!

Åååh, igår körde vi tävling och filmvisning för barnen. När jag kom hem drog Pilly med mig ut på en mysig promenad upp bakom torpet och bort till Tott. Det är så härligt att knata runt i Åre när våren tittar fram. Vi såg (såklart i en vårbeskrivning) snödroppar och tussilagosassassassar. Solen kikade fram bakom molnen, vi såg blå himmel och vackra horisonter, berättade hemligheter och var allmänt taggade på att VÅREN VAR HÄR!!! Men, likt FÖRBANNAT, regnar det ju idag. Yeeey.. Ut och sätta bana, och vara pepp idag då...Men har hyrt in en annan speaker, för jag tror inte jag kan peppa folk idag. Jag vill ha soooooooooool. Vädret har för mycket inflytande på mitt humör. Nu vill jag ha vår, sol, skärgård och massa mys.


Inte regn.


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0