Lördag i Åre


Igår började jag med att åka upp till Björnen, körde lite påskäggsjakt, sen åkte jag ner till torget och minglade. Täffade på Emil, Erik, Jonas och Henke vid Dahlbom, och bjöd på lite godis...


Vårtecken!


Nu är vi glada att det är vår!


Det gillar vi!




Vi gillar Parkvillan




Glad Påsk!




Erik har en fin tröja...




Calle såg till att tända grillen när vi kom in tidigt till Parkvillans uteservering..



Robin "Färgkartan" Mild och Johannes "Dals-Ed är Sveriges mittpunkt" Sundlo kom förbi och hade det gött..


Allt som behövs när man väntar på starten till parallellen...


Vad vi gjorde halva kvällen...


...men lika glad för det är jag!


Tävling, tävling, tävling


Andreas Håtveit och Jon Olsson har önskat varandra lycka till inför finalerna... Det var kul att se alpinåkare och jibbare tillsammans :))



Suddiga bilder på vassa grabbar..


Dags för start.. Ja må ju tillägga vad jag gjorde under kvällen å..Jag hasade parallellbanan, samt var förste jackbärare åt alpingänget..Sjukt viktig uppgift, ta med jackorna ner när jag hasade, pojkarna kunde ju inte frysa när de åkte skoter upp! Jag skulle vilja påstå att jag hade den viktigaste uppgiften på JOI/VAC. Eller?

Jag är lite sur på Facebook, som inte låter mig lägga till Ironi och Rövarspråket, som språk jag behärskar :((

Väldigt härlig dag i alla fall! Ledig eftermiddag, hetsig och kul kväll! Gött gött gött..

Nu är det dags att bege sig ut i solen :))
Pusspåer!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh va jag saknar DIG och Åre!!! Goa bilder gumman :)

2011-04-24 @ 15:51:08
Postat av: borisjelic

hej :D

Vad ska du göra idag?

Och vad tycker du om scream 4 eller dem andra scream filmerna :P?

2011-04-24 @ 16:32:32
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0