ÅÅåhh

Min kamera ligger kvar i min bil. (Den är inte värd nått, bryt er inte in snälla.)
Därför kan jag inte dela med mig av några nya bilder. Har iofs inte så många!

Idag har jag haft Påskkarneval i Björnen, målar sjuttioelva barn bl.a.
Sen åkte jag in till byn och skulle hjälpa till vid JOI-hoppet, men det var lite oklart om schemat där, så vi satte lite nät och några madrasser. Sen var kl 17 och jag blev hemskickad...
In till byn och chillade lite, spanade skidfodral och stack in huvudet på shopen. Ner till Holiday och hälsade på Martin som är här med sin lilla bil och sprider glädje.
Hem, till årets dusch, tappade ut en kartong mackaroner på köksgolvet, stekte upp en av mina 3 falukorvar, lallade lite, ner till Malin och hjälpte Cissi med nomineringar.
Sen hit. Till datorn.


Så här såg det ut när jag höll på att packa inför Åre, hösten 2009
Nu är det snart att packa och flytta hem igen..


Fredde drar hem på lördag, vilket ju suger. Meeen jag har å andra sidan fått mig en fantastisk vän, så jag ska verkligen inte klaga =) Har haft en grym säsong, och med en härlig sista vecka, I like!

Men inte hänga läpp! Det blir massa massa jobb i helgen för min del. Eller massa, jag jobbar kontorstid plus kväll i morgon, och kväll på lördag. Hoppar in och hjälper event-gänget med JOI. På söndag är det lite oklart om jag ska köra Red Bull Home Run. Sen kommer ju också Andreas från ön upp med ett gäng i helgen. Brukar alltid bli väldigt trevliga utekvällar då. I år är dessutom Freppan med, som också jobbat med oss på ön, och numera brukar hålla midsommarfester på ön, samtidigt som min egen. Brukar bli riktigt nice.
Brännbollsturnering, tradition,  vi mot gamlingarna. Vi vinner så klart...
I år blir jag ju dock borta över midsommar. Så jag kör party med midsommar-tema veckan efter :)
Här kommer lite random bilder bara för att jag har lust...!
Jag och syrran i Wien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0