Åre en torsdag

Hej!
igår var jag så jävl. trött! Gick kanske inte och la mig någon smart tid i förrgår, och det fick jag lida för :))
hade snackat med Cissi om att gå och träna efter jobbet. Men jag kom hem lite sent, precis när hon gick, så jag tänkte kolla mail och lite så först. Hamnade framför datorn i två timmar i stället. Cissi kom hem, började laga mat, jag var seg och trött. Jag ville träna men hade ingen lust så sent på kvällen. Men, 20.50 tog jag mig i kragen och gick ner till gymmet. De stänger 21.00 men man får vara kvar så länge man själv vill. Personalen går hem bara..
Så jag körde på bandet under hela Grey´s Anatomy ( de har nya skärmar på varje rullband, och vid cyklarna). Då gick en timme väldigt snabbt! Sen körde jag lite styrka, men pallade inte så länge, så jag stretchade efter 20 min. Höll på att somna när jag stetchade benen, och då insåg jag att det var dags att gå hen och duscha. Gick förbi Malin och Cilla på vägen, där var också Cissi, Adam, Nencia och Elin. Sa hej och gick upp till mig, duschade och gick en stund efter det och la mig, väldigt nöjd med mig själv :))

Det gjorde jag igår!
Idag på förmiddagen har jag bland annat varit uppe i Björnen och kollat in de nya förråden, och spanat in de nya svänghjälpmedlen. Väldigt balla :)) Kollade runt, snackade med Robin, Cissi och Robert, sen åkte jag hem och åt lunch. Och nu ska jag snart ner till kontoret.

Ikväll blir det premiär av Bygget och Oskar Linnros spelar. Han är bra, men jag verkar ha missat hysterin som alla(?) andra lider av. Hur som haver, det blir nog väldigt trevligt :))

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vet du!!??

De har lanserat VÄRLDENS bästa bantningskur!

Dessutom är den klinisk prövad på över 11.000 personer med fullständigt MAKALÖSA resultat!!

Kontakta Östersund Kommun för mer info ;)

Puss puss <3

2010-12-10 @ 01:07:31
URL: http://www.aventyrenso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0